يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۸۴۸
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: آئین افتتاح طرح سفیران سلامت دانش آموزی شهرستان گناوه در تالار بهزاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آئین افتتاح طرح سفیران سلامت دانش آموزی شهرستان گناوه ظهر چهارشنبه با حضور دانش آموزان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و فرهنگیان در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.

در این آئین سوگندنامه سفیران سلامت دانش‌آموزی توسط یکی از دانش‌آموزان قرائت شد و برنامه‌های متنوعی توسط دانش‌آموزان عضو سفیران سلامت شهرستان اجرا شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه در این آئین با تقدیر از همکاری همه دست اندر کاران برگزاری این برنامه با اشاره به اهمیت حفظ بهداشت و سلامت در مدارس گفت: تحرک بدنی و ورزش، رعایت اصول بهداشت فردی، بهداشت روان، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیر واگیر از مهمترین مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش‌آموزی انتقال داده می‌شود.

طاهره احمدپور با اشاره به عمده فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه سلامت و بهداشت افزود: تجهیز اتاق بهداشت تعدادی از مدارس و رفع کمبودهای آن، برگزاری دوره‌ها برای دانش آموزان و سفیران سلامت، برگزاری دوره‌های بهداشت خانواده در مدارس، تولید محتوای بهداشتی با توجه به پایه تحصیلی، ارائه برنامه‌های بهداشتی و تغذیه‌ای به دانش آموزان از این فعالیت‌ها بوده است.

وی گفت: راه اندازی پویش سلامت و پیاده روی، ارائه برنامه‌ها و ارائه راهکارهای اعتماد به نفس و مهارت‌های زندگی، تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی بهداشتی، اجرای طرح مکمل یاری، آموزش بهداشت و دندان، طرح محیط یاران و حفظ سلامت محیط زیست از دیگر فعالیت‌های عمده در این زمینه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر