دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۹۹۸
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در کنگان یکی از مطالبات مهم مردم از مدیران تأمین اجتماعی کشور است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و بازخوانی فرمایشات حکیمانه رهبری معظم انقلاب در این زمینه و لزوم تشویق نخبگان به تولید علم اظهار داشت: مسئولان فضاهای کتابخانه ها را گسترش و مسابقات ملی کتابخوانی را به صورت حضوری ترویج دهند.

وی به موضوع جنگ شناختی دشمن و ضرورت دشمن شناسی اشاره کرد و افزود: رسالت شبکه‌های معاند شایعه پراکنی، ایجاد شبهه و ناامیدی و یاس در جامعه در قالب‌های مختلف است که یکی از راه‌های مقابله با آن جهاد تبیین است.

خطیب جمعه کنگان اضافه کرد: در دفاع مقدس دشمن شهرها و روستاهای ما را مورد هدف قرار داد و امروز همان دشمن با تغییر تاکتیک ایمان و عقیده ما را هدف قرار داده است.

محمودی با انتقاد از برخی افرادی که در داخل دم از رفراندوم می‌زنند خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌های مختلف نماد بارز رفراندوم است.

وی با اشاره به سفر و دیدار مسئولان کنگان با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: اولین مطالبه مردم شهرستان کنگان با ۶۲ هزار بیمه شده و درآمد چند ده میلیاردی تأمین اجتماعی در این خطه احداث بیمارستان تأمین اجتماعی است.

وی بیان کرد: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی قول سفر به کنگان برای بازدید میدانی را داده و در خصوص برخی مطالبات مردمی در حوزه پلی کلینیک بوعلی کنگان هم وعده و هم دستوراتی را صادر کرد.

امام جمعه کنگان تصریح کرد: شبانه روزی شدن و تأمین و تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی، استفاده از اساتید و پزشکان فوق تخصص و رفع مشکلات کارکنان از دیگر مطالب مطرح شده در این نشست بود.

مسئولان مشکلات مردم را رفع کنند

خطیب جمعه کنگان با تقدیر از حضور حماسی مردم در یوم الله ۱۳ آبان گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی باشکوه پاسخ دندان شکن به دشمنان ملت بود.

محمودی افزود: مردم آگاه و خداجوی ایران اسلامی حقیقتاً در عرصه‌های مختلف سنگ تمام گذاشته و به تعبیر امام امت این ملت برتر از مردم حجاز در عهد رسول خدا و مردم عراق در عهد امیرالمومنین و امام حسین علیهم السلام بودند.

وی خطاب به مسئولین گفت: بهترین راه قدرشناسی از ملت بزرگ ایران خدمت صادقانه و بی منت، فساد ستیزی و رفع تبعیض و تلاش و همت مضاعف برای حل مشکلات و کاهش نارسایی‌ها و افزایش رضایتمندی بین مردم است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید طهرانی مقدم و بیان خدمات و تلاش‌های صادقانه آن مرد بزرگ و با اخلاص گفت: در عظمت آن مرد بزرگ و دانشمند استکبار ستیز همین بس که رهبر معظم انقلاب خطاب به خانواده آن شهید فرمودند، من خودم مصیبت زده‌ام.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ فیلسوف و مفسر عالیقدر علامه طباطبایی (ره) اظهار کرد: علامه طباطبایی نقشی مؤثر در موج روشنفکری اسلامی داشته و شاگردان بزرگی چون علامه مطهری، علامه حسن زاده آملی، علامه جوادی آملی و دیگر بزرگان را تربیت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر