پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۴۰۴
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از آزاد سازی بیش از پنج هکتار از زمین‌های پایگاه دریایی در بوشهر خبر داد و گفت: بوشهر تا پایان سال آینده هیچ کوچه خاکی نخواهد داشت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، وحید نیک‌روش صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود پنج تا شش هکتار از زمین‌های پایگاه دریایی بوشهر آزاد سازی شده است.

وی با اشاره به آزاد سازی و تعیین تکلیف یک قطعه حدود سه هکتاری در محدوده تأسیسات آبرسانی «اندربندر» تا «تنگک یک» بوشهر، اضافه کرد: به زودی، افراد برای گرفتن سند تفکیکی به اداره ثبت اسناد معرفی می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر یادآور شد: چهار هزار متر از این زمین‌ها در منطقه اندربندر تا تنگک یک، برای ایجاد زیرساخت‌های شهری به شهرداری داده شده است.

نیک‌روش با اشاره به نشست مردمی اعضای شورا و مدیران شهرداری با اهالی محله شکری در قالب پویش ۴۸ ماه خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد بیان کرد: حضور در بین مردم و آشنا شدن با مشکلات و درخواست‌های آنها علاوه بر مشاهده کمبودها و نواقص موجب حفظ ارتباط مدیران با مردم برای خدمت رسانی بهتر می‌شود.

وی افزود: با اختصاص ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای آسفالت معابر و کوچه‌های سطح شهر بوشهر در قالب نهضت آسفالت تمامی کوچه‌های خاکی منطقه یک تا پایان سال جاری آسفالت و در منطقه دو نیز ۸۰ درصد کوچه‌های آن نیز آسفالت خواهد شد.

رئیس شورای شهر بوشهر از تغییر در رویکرد بودجه شهرداری در سال جاری خبر داد و گفت: در حالی بودجه سال گذشته ۶۵ درصد اعتبارات جاری و ۳۵ درصد عمرانی بود با تغییر رویکرد در سال جاری ۶۳ درصد بودجه عمرانی و ۳۶ درصد جاری است که می‌تواند زمینه ساز تحول خوبی در عمران شهری باشد.

نیک روش از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در بودجه سال جاری شهرداری خبر داد و گفت عملیات اجرایی ۴۰پ روژه جدید در سطح شهر شروع شده و تا پایان سال ۸۰ درصد پروژه‌های عمرانی شهرداری به اتمام می‌رسد.

وی توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را از دیگر اولویت‌های شورا دانست و ادامه داد: در مدت فعالیت شورای ششم حمایت‌های خوبی از مجموعه‌های فرهنگی اجتماعی صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم حمایت‌های بهتری از این مجموعه‌ها داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از چابک سازی ساختار شهرداری و ظرفیت‌های موجود با توجه به ارتقا درجه شهرداری از سوی وزارت کشور خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر