جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۲۰۷
دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) گفت: ویژه برنامه تجلیل از آیت الله نمازی در گنگره علامه بلادی برگزار می‌شود

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح دوشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برگزاری هشتمین کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) اظهار داشت: چهار دبیرخانه تحت اشراف شورای سیاستگذاری کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه‌های کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) در حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و دانشگاهیان استان و در شهر مقدس قم تشکیل شده است.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) بیان داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس و تدوین دانشنامه و تجلیل آثار برتر و شایسته تقدیر بخشی از برنامه‌های این کنگره است.

وی ادامه داد: آیت الله نمازی از علمای برجسته بوشهری و حوزه علمیه است که در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی، قضائی و همچنین حوزه‌های علمیه و غیره منشأ خدمات خیر برای اسلام و مسلمین بوده که می‌توان به دادستانی کل کشور در سال‌های ۸۰ تا ۸۳، نمایندگی در مجلس خبرگان طی دوره‌های متمادی و فرمانده سپاه منطقه دو استانی اشاره کرد.

حجت الاسلام جمالی افزود: برای تجلیل و بزرگداشت از خدمات آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی، ویژه برنامه‌ای در این مراسم برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر