يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی همچنین از مسئولان شهر سعدآباد خواست که با همکاری و حمایت از بخش بهداشت در امر ماندگاری و بیتوته پزشکان تلاش نمایند...
کد خبر: ۱۲۸۴۶
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان پیرامون مطالبات مردم سعدآباد مبنی بر تبدیل مرکز بهداشتی و درمانی به یک مرکز درمان بستری گفت: بر اساس استاندارهای دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت شهر سعداباد و همچنین بعد مسافت ان تا مرکز شهرستان چنین امری اکنون در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نمی باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا حاجیونی در جمع نمازگزاران مردم شهر سعدآباد خاطر نشان کرد: امسال Cpr (اتاق احیاء قلبی ریوی) مرکز سعدآباد تجهیز و راه اندازی خواهد شد و امیدواریم با مجهز کردن درمانگاه و رسیدن به سطح استاندارهای مورد نظر ، خواسته های مردم محقق شود.

\n\n

وی اظهار داشت: نظام سلامت از سال گذشته برنامه ای باعنوان طرح تحول نظام سلامت را در کشور اجرایی نمود و این طرح تحول سلامت یکی از برنامه های موفق نظام سلامت هست که توانسته رضایت مندی مردم به خصوص قشر آسیب پذیر جامعه را برآورده سازد، یاد کرد.

\n\n

\n\n

دکتر حاجیونی با ارایه ی نمایی از سلامت شهرستان به همراه آمار و ارقام شاخص های بهداشتی برای مردم اضافه نمود: سعی ما بر این بوده و هست که مراکز بزرگ شهرستان که مرکز سعدآباد نیز یکی از آنها می باشد را از لحاظ تجهیزات درمانی به سطح یک و دو برسانیم و استاندارهای که در این سطح می باشد را رعایت کنیم که با اعتباری که در پایان سال گذشته توانستیم از دانشگاه علوم پزشکی بگیریم، این تجهیزات را در مراکز بزرگ بهداشتی و درمانی به خصوص مرکز سعدآباد مستقر می نماییم .

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در پایان از تمامی مسئولان استانی وروسای شهرستانی و شهر سعدآباد خواست با هم فکری و نشست هایی که در طول سال با بخش بهداشت و درمان برگزار می کنند و با توجه به شعار سازمان جهانی بهداشت در امسال که (( ایمنی غذایی از سفره تا مزرعه)) می باشد، در امر تامین سلامت مردم سهیم باشند.

\n\n

وی همچنین از مسئولان شهر سعدآباد خواست که با همکاری و حمایت از بخش بهداشت در امر ماندگاری و بیتوته پزشکان تلاش نمایند.

\n\n

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، در این نشست، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، برخی مدیران استانی و همچنین روسای ادارات شهر سعدآباد نیز حضور داشتند.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر