جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۷۹۱
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: رئیس شورای شهر خارگ گفت: انتظار می‌رود عدالت در تعیین نرخ بلیط شناورهای جزیره خارگ رعایت شود.

به گزارش فکرشهر، لطف‌الله علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متأسفانه نرخ بلیط کشتی علی رغم تلاش‌های شورای شهر با افزایش بیش از یک بار در سال و بالا رفتن نرخ به صورت چند برابری در استان مصوب شده است و باعث نارضایتی شهروندان شده و پس از انتشار این خبر همه اعضای شورای شهر در تلاش برای حل این موضوع شدند تا این موضوع منتفی شود.

وی افزود: مشکل تردد اهالی خارگ همچنان پابرجا مانده و علی‌رغم پیگیری بسیاری از مسئولان و همچنین مصوبه هیئت دولت در سفر به استان بوشهر برای تخصیص اعتبار به چارتر کردن کشتی‌های جدید برای اهالی جزیره و تعدیل نرخ بلیط این موضوع حل نشده است.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: قرار بود که با حمایت ریاست جمهور، وزیر نفت و نماینده مجلس، بار سنگین اقتصادی تردد دریایی از روی دوش مردم خارگ برداشته شود نه اینکه شرایط سخت‌تری را بر مردم تحمیل کنند.

وی خاطر نشان کرد: سوال مهمی که اکنون مطرح شده این است که علی رغم تأمین بودجه چارتر کردن کشتی و صندلی‌های آن از ماه‌ها قبل هنوز، کشتی جدیدی به خط تردد دریایی خارگ وارد نشده تا با ایجاد جو رقابتی بتوان خدمات مطلوب‌تر و ارزان‌تری ارائه کرد.

علی پور از همه مسئولان خواست تا با جدیت در کنار اعضای شورای شهر پیگیر این مساله باشند و در راستای برقراری عدالت اجتماعی، نرخ بلیط شناورها تعدیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر