چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۲۹۳
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: با پایان یافتن دور دوم مسابقات گروه دوم لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی کشور به میزبانی بندرگناوه، تکلیف ۲ تیم صعود کننده مشخص نشد و باید فدراسیون فوتبال تصمیم گیری کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مسابقات دور دوم این گروه ، عصر جمعه در حالی به پایان رسید که تیم های فرش حداد اصفهان، پاس جوان گناوه و دریانوردان بوشهر از دیدارهای خود بلحاظ امتیاز و تفاضل گل مشابه هم بودند و باید از بین این سه تیم ، دو تیم مجوز حضور در دور نهایی را طبق نظر فدراسیون فوتبال به دست آورد.

در اولین دیدار این گروه که در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه برگزار شد، دریانوردان بوشهر با نتیجه ۵ بر صفر شاهین خزر رودسر را شکست داد.

تیم های فرش حداد اصفهان و پاس جوان گناوه دیدار مهم و سرنوشت سازی بعدی را برگزار کردند که در پایان نماینده اصفهان با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید.

رئیس هیات فوتبال گناوه به خبرنگار ایرنا گفت: باتوجه به اینکه ۲ تیم از این گروه به دور نهایی صعود می کند، سه تیم فرش حداد اصفهان، دریانوردان بوشهر و پاس گناوه از لحاظ امتیاز (۶)و تفاضل گل با هم مساوی هستند و طبق قانون باید فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد.

مهراب دشتی مکان افزود: فدارسیون فوتبال پس از اینکه دو تیم صعود کننده به مرحله نهایی را مشخص کرد، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی یادآورشد: ۲ تیم برتر این گروه به همراه ۲ تیم اول و دوم گروه الف به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا تیم قهرمان لیگ برتر امیدهای ایران در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص شود.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: این شهرستان از ابتدای امسال میزبان مسابقات لیگ برتر و دسته اول کشوری فوتبال ساحلی در رده های بزرگسالان، امید و جوانان بوده است.

وی افزود: تیم شهدای حیات داوود گناوه در مرحله نهایی مسابقات فوتبال ساحلی جوانان کشور که هفته گذشته به میزبانی این بندر پایان یافت، با کسب مقام قهرمانی به مسابقات جهانی راه یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر