دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد استهلال استان بوشهر از فعالیت چهار تیم استهلال ماه شوال در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام احمد بهمنیاری در گفتگو با مهر اظهار داشت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و برنامه‌ریزی مناسبی برای فعالیت تیم‌های استهلال ماه مبارک رمضان در استان بوشهر صورت گرفته است.\n\nوی اضافه کرد: با توجه به شرایطی که امسال برای رویت هلال ماه شوال وجود دارد، احتمال مشاهده هلال ماه در روز پنجشنبه بسیار کم است و احتمالا هلال ماه در روز جمعه مشاهده شود.
کد خبر: ۱۳۰۳۹
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۹

فکرشهر: رئیس ستاد استهلال استان بوشهر از فعالیت چهار تیم استهلال ماه شوال در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام احمد بهمنیاری در گفتگو با مهر اظهار داشت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و برنامه‌ریزی مناسبی برای فعالیت تیم‌های استهلال ماه مبارک رمضان در استان بوشهر صورت گرفته است.

\n\n

وی اضافه کرد: با توجه به شرایطی که امسال برای رویت هلال ماه شوال وجود دارد، احتمال مشاهده هلال ماه در روز پنجشنبه بسیار کم است و احتمالا هلال ماه در روز جمعه مشاهده شود.

\n\n

رئیس ستاد استهلال استان بوشهر از فعالیت چهار تیم استهلال ماه شوال در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: اغلب تیم‌های رصدی استان بوشهر در سطح سواحل و مناطق کم ارتفاع مستقر خواهند شد.

\n\n

وی با بیان اینکه استان بوشهر ارتفاع لازم برای رویت هلال ماه را ندارد، ادامه داد: با توجه به این شرایط، تیم‌های استهلال را تجمیع کرده‌ایم و تیم‌های رصد در سطح سواحل مستقر می‌شوند.

\n\n

حجت الاسلام بهمنیاری افزود: چهار تیم از نیروهای مسلح و اعضای ستاد استهلال استان و همچنین حدود ۱۰ انجمن نجوم استان برای استهلال در سطح سواحل حضور خواهند داشت.

\n\n

وی گفت: امسال برای نخستین بار تیم رصد اهل سنت استان بوشهر نیز در شهرستان کنگان برنامه استهلال ماه شوال را خواهند داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر