پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:
کد خبر: ۱۳۰۶۰۶
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حضرت زهرای اطهر(س) تمام وجودش وقف انجام وظیفه است و چه در زمان پیامبر و چه در زمان امامت شوهرش ذوب در ولایت بود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد قادری ظهر سه شنبه در اجتماع فاطمیون در شهر دیر با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت: حضور دختران با حجاب زهرایی در این مراسم و با شعار «جمهوری اسلامی حرم است» که بر روی کاغذ نوشته‌اند، نشان می‌دهد الگوگیری شأن از حضرت زهرا سلام الله علیها دقیق است و این خود کادرسازی برای انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: حضرت زهرای اطهر تمام وجودش وقف وظیفه است و چه در زمان پیامبر و چه در زمان امامت شوهرش ذوب در ولایت بود.

وی بیان کرد: شخصیت این حضرت همه جا غرق در عبودیت و انجام وظیفه و ذوب در ولایت بود و از همین مکتب است که ما قاسم سلیمانی‌ها را می‌سازیم که شبانه روز خود را وقف خدمت کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر ابراز کرد: شهید سلیمانی معجزه و دستاورد انقلاب اسلامی بود و از رهگذر این انقلاب ما توانستیم انسانی بسازیم که مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان مکتب تعبیر می‌کنند که می‌شود جوانان را با وی تربیت کرد و رشد داد.

وی اظهار داشت: امروز شهید سلیمانی به مراتب از حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است و همه ایستاده‌ایم که به نام حضرت زهرا سلام الله علیها که فدایی ولایت بود یک جان فدا مثل حاج قاسم را الگوی جوانان کنیم که هر جا وظیفه‌ای داشتند به خوبی انجام دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر