پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۴۴۳
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۳

فکرشهر: رئیس مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نانوایی‌ها و گرانفروشی بیشترین شمار شکایت‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۲۴ را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش فکرشهر، محمد میرجلیلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر اعلام کرد: با تغییر رویکرد صورت گرفته، سامانه ۱۲۴ نه تنها به درخواست‌ها و شکایت‌های مردمی در ارتباط با مسائل صنفی بلکه به همه موضوع‌های حوزه کسب و کار رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: بر این اساس سامانه ۱۲۴ که به صه صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی فعال است، به مرکز یکپارچه صنعت، معدن و تجارت تبدیل شده و واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و صنفی و صاحبان کسب و کار می‌توانند مساله یا شکایت خود را بیان کنند.

میرجلیل عنوان کرد: با این حال در زمان حاضر عمده شکایت‌های مردمی در سامانه ۱۲۴ مربوط به کد یک سامانه یعنی مسائل صنفی است و در میان کدهای تخلف نیز گرانفروشی بیشترین میزان ثبت شکایت را داشته است.

وی توضیح داد: پس از ثبت تماس‌ها، شکایات و درخواست‌ها به صورت الکترونیکی و بلافاصله در اختیار بازرسان قرار می‌گیرد تا در فرآیند بررسی قرار گیرد.

رئیس مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت وزارت صمت اظهار کرد: در زمان حاضر سرعت بازرسی‌ها افزایش خوبی یافته و شکایت‌ها در کمترین زمان ممکن از سوی تیم‌های نامحسوسی بازرسی بررسی و در صورت احراز تخلف فرآیند قانونی آن آغاز می‌شود.

میرجلیلی با اشاره به لزوم کنترل بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، گفت: طرح نظارتی ویژه این ایام در سراسر کشور اجرایی می‌شود که با پایش و کنترل بازار نقش موثری در افزایش رضایتمندی مردم دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر