چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۷۰۴
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر گفت: احداث پروژه‌های زیرساختی و مهم این شهر جدید نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، جهانبخش تل اشکی روز شنبه در نشست بررسی روند و راهکارهای توسعه فازهای ۷ و ۸ عالیشهر با حضور علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور اظهار کرد: در احداث و توسعه فازهای عالیشهر تامین زیرساخت های اساسی از معیارهای مهم است که در چشم انداز ترسیم شده پروژه های متنوعی برای تحقق این مهم پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: عالیشهر در شاخص های مختلفی همچون سرانه فضای آموزشی، فضای سبز، مکان های ورزشی، فضای درمانی در چند سال اخیر رشدی قابل توجه به خود دیده است که این مهم تا رسیدن به وضعیت ایده آل تداوم می‌یابد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: با توجه به تعدد پروژه‌های تعریف شده برای عالیشهر انتظار است اعتبارات نوردنیاز آنها به صورت تمام و کمال تامین شود.

تل اشکی ادامه داد: عالیشهر اکنون یکی از کانون های اصلی استان بوشهر در اجرا طرح نهضت ملی مسکن است که این مهم با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی افزود: در این راستا تاکنون زمین موردنیاز احداث ۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در عالیشهر تامین شده و پروژه عملیاتی شده در این بخش نیز اکنون پیشرفت ۵ تا حدود ۴۰ درصد دارند.

تل اشکی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت های روزافزون شهر جدید عالیشهر شمار متقاضیان طرح یاد شده در این شهر جدید روز به روز در حال افزایش است.

وی گفت: شرکت عمران عالیشهر در جهت تحقق یکی از شعارهای راهبردی دولت برای احداث مسکن این مهم را در اولویت های ویژه خود قرار داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر