جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۰۳۰
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: مدیر کمیته امداد امام گناوه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون این نهاد ۳۴۴ میلیاردریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت پوشش و نیازمندان غیرتحت حمایت با دهک‌های پایین درآمدی این شهرستان در سال جاری پرداخت کرده است.

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول امینی فر روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: تسهیلات پرداختی که در سرفصل‌های خدمات، فنی، دامپروی، صیادی و مشاغل خانگی بوده است ، ۳۷۸ شغل ایجاد کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه اشتغال به تعداد ۴۵۰ خانوار آموزش‌های لازم ارایه و بسته‌های تشویقی کاریابی و کارفرمایی به ارزش ۴۵۷ میلیون ریال در این مدت پرداخت شد

مدیر کمیته امداد امام گناوه با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس این نهاد ، بیان کرد: این نهاد در سال جاری علاوه بر سرفصل کاری اشتغال، در حوزه مسکن، حمایت، فرهنگی و مشارکت های مردمی ، خدمات ارزشمند و گام‌های خوبی برداشته است.

امینی فر به اهم خدمات ارایه شده در حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی ۶۳ واحد مسکونی جهت مددجویان طی تفاهمنامه کمیته امداد، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی به ارزش ۱۶۴ میلیارد ریال از عمده عملکرد صورت گرفته در سرفصل مسکن است.

وی افزود: ۳۲ فقره تعمیرات و احداث فضای جانبی به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال و پنج فقره کمک هزینه خرید مسکن به میزان ۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه مسکن است.

مدیر کمیته امداد گناوه گفت: پرداخت وام قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت به تعداد ۲۱۵ فقره با میزان ۳۲ میلیارد ریال، توزیع جهیزیه به ۷۴ نوعروس به ارزش ۲۴ میلیارد ریال و توزیع ۳۵۱ فقره لوازم ضروری شامل یخچال، مخزن آب، کولر گازی، آبگرمکن و بخاری گازی به ارزش ۲۸ میلیارد ریال از دیگر عملکرد این نهاد در سرفصل حمایتی است.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی نیز کمک هزینه و بسته تحصیلی برای ۲۸۹ دانش آموز به ارزش ۲ میلیارد ریال و کمک‌ هزینه شهریه تحصیلی دانشجویان به ۹۸ دانشجو به ارزش ۲ میلیارد ریال پرداخت شد.

امینی فر افزود: پرداخت کمک های نقدی و غیر نقدی به ایتام و محسنین به ارزش ۳۴ میلیارد ریال، کمک های نقدی و غیر نقدی زکات به ارزش ۳۵ میلیارد ریال و مردمی صدقات به ارزش ۵ میلیارد ریال از عمده فعالیت های این نهاد در سرفصل مشارکت‌های مردمی سال ۱۴۰۱ است.

مدیر کمیته امداد گناوه یادآورشد: سه هزار و ۵۸۱ خانوار با جمعیت هفت هزار و ۸۳۴ نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر