سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی را می‌توان از طریق افراد مستقر در نفتکش‌های خارجی که به خارگ تردد می‌کنند، به دنیا صادر کرد.\r\n
کد خبر: ۱۳۶۰
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی را می‌توان از طریق افراد مستقر در نفتکش‌های خارجی که به خارگ تردد می‌کنند، به دنیا صادر کرد.

به گزارش فکرشهر، علی قاسمی صبح امروز در نشست کتابخانه‌های عمومی خارگ با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اظهار کرد: امیدوارم با تلاش همه مسئولان، بستر فرهنگ عمومی به ویژه فرهنگ اسلامی را در جامعه ایجاد کنیم.

وی افزود: حضور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در ابتدای سالی که مزین به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، در جزیره مقاوم خارگ، می‌تواند زمینه‌ساز یک حرکت فرهنگی در این جزیره باشد.

بخشدار ویژه خارگ خاطر نشان کرد: فرهنگ برخواسته از خارگ می‌تواند هم فرهنگ مقاومت باشد و هم فرهنگی برخواسته از فرهنگ ائمه و معصومین و انتظار همه جوانان ما این است که بستر فرهنگی در این جزیره ایجاد شود تا آن‌ها بتوانند از این طریق در راه توسعه و ارتقای سطح فرهنگی جزیره و کشور گام بردارند.

وی بیان داشت: امیدوارم مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان، خارگ را به چشم دیگر و به‌صورت ویژه ببینند تا شاهد آن باشیم که کتابخانه‌های موجود در سطح جزیره ارتقاء پیدا کند و بتوانیم به نحوی مطلوب‌تر آن را در اختیار مردم قرار دهیم.

قاسمی تصریح کرد: سایر دشمنان به این جزیره نگاهی ویژه دوخته‌اند و سعی دارند از طریق این جزیره به نظام ضربه بزنند و این قضیه در 8 سال دفاع مقدس به خوبی عیان بود و لذا بر ماست که بتوانیم برای مقابله با دسیسه‌های دشمن، برنامه‌های فرهنگی مناسبی اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: در عصری که دشمن با وجود صدها شبکه ماهواره‌ای و تبلیغات مجازی و رسانه‌ای سعی در انتشار فرهنگ غربی در کشور ما دارد، باید بتوانیم فرهنگ اصیل اسلامی ایران را از این جزیره به سایر دنیا ترویج دهیم و این مسئله به خوبی با حضور افراد زیادی که از ملت‌های مختلف و با نفتکش‌های خارجی به این جزیره تردد می‌کنند قابل اجراست. /ص

منبع: فارس

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر