چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۴۶۸
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر گفت: عملیات اجرایی دانشکده پزشکی و دندانپزشکی این دانشگاه در سال ۱۳۹۰ آغاز و در سفر رئیس جمهور سیزدهم به این استان بودجه کامل این دانشکده مصوب شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حسن ملکی زاده روز چهارشنبه در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: با کمک مدیریت ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌شود عقب ماندگی‌های این دانشگاه به شکل زیرساختی برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت تکریم و حفظ شأن و منزلت دانشجویان بر تمام مسئولان دانشگاه ضروری است، افزود: دانشجویان ولی‌نعمتان ما هستند و باید همه آنان را به چشم فرزندان خود نگاه کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکیپ خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر تصریح کرد: بنای ما در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام کارهای زیرساختی است و با علم به اینکه کارهای زیربنایی نتیجه آن بلندمدت مشخص می‌شود آن را در دستور کارها قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، نداشتن فضای کافی آموزشی بود که با رایزنی‌های انجام گرفته با خیرین در حال حاضر در ارزیابی نقشه آن هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سالن آزمون الکترونیک برای رفاه بیشتر دانشجویان در دست اقدام و ادامه ساخت سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی برای رفاه حال دانشجویان در دستور کار ویژه است.

وی با اشاره به سلف و سرویس دانشجویی افزود: در سال ۱۴۰۱ کل بودجه فرهنگی دانشگاه ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که فقط هزینه سلف و سرویس دانشجویی چند برابر این میزان است.

ملکی زاده اضافه کرد: به شرکتی که سلف و سرویس دانشجویی را بر عهده دارد تأکید شده خدماتی که ارائه می‌دهد باید متناسب با شأن دانشجویان باشد.

وی ادامه داد: جلسه‌های متعددی با مسئولان استانی و وزارتخانه ای برای رفع مشکلات دانشگاه به‌ویژه حوزه دانشجویی برگزار شده و عزم و اراده ما ارائه بهترین خدمات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه موضوع خوابگاه ۲۴ واحدی متأهلی نیز در دستور کار است افزود: احداث این خوابگاه از مصوبه‌های سفر وزیر بهداشت به استان بوشهر است که دستور آن صادر و در حال انجام کارهای آن هستیم.

ملکی زاده اضافه کرد: برای امور رفاهی و رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویی بودجه‌ای در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کتابخانه دانشگاه واقع در پردیس بهمنی تا ساعت ۲۱ و در ایام امتحانات تا ساعت ۲۲ فعال است تا دانشجویان فضای مناسب برای مطالعه و کارهای تحقیقاتی خود داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر