جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۶۰۰
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: استاندار بوشهر از ایجاد جنگل ۵۰۰ هکتاری بین بوشهر و دلوار تنگستان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی یک‌ میلیون نهال حرا در سواحل استان بوشهر کاشته می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از اراضی منابع طبیعی استان و پارک جنگلی چاه کوتاه بوشهر، توسعه فضای سبز و درختکاری را از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: به گونه‌ای که در یک برنامه 4 ساله، بیش از یک میلیارد نهال در کشور کاشت می‌شود.

وی با بیان اینکه سهم استان بوشهر کاشت بیش از 4 میلیون نهال است گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کشت و تولید این میزان نهال، محقق می‌شود.

استاندار بوشهر از احداث کمربند سبز در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی با همکاری منابع طبیعی و سایر دستگاه‌های ذیربط و مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، نسبت به ایجاد کمربند سبز از شمال تا جنوب استان بوشهر اقدام می‌شود.

محمدی‌زاده از کاشت 500 هزار نهال با همکاری شهرک‌های صنعتی و منابع طبیعی خبر داد و ابراز کرد: این مهم در راستای توسعه درختکاری در محیط‌های صنعتی است.

استاندار بوشهر از احداث جنگل 500 هکتاری بین بوشهر و دلوار خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات در مسیر بوشهر و دلوار در محدوده 500 هکتاری جنگل‌کاری می‌شود تا نسل آینده از این فضا استفاده کند.

وی از کشت یک‌ میلیون نهال حرا در سواحل استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: همان گونه که گذشتگان با کاشت درخت و نهال، گنجینه‌ای ارزشمند برای ما به یادگار گذاشتند، اکنون ما نیز وظیفه داریم با گسترش درختکاری و جنگل‌کاری، نشاط و شادابی آیندگان را تامین کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر