شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: علی رغم مصوبه شورای سلامت قبل در خصوص حذف قلیان در پارک ها و فضای سبز شهری و تاکید امام جمعه محترم شهر برازجان بر...
کد خبر: ۱۳۸۹۳
سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: علی رغم مصوبه شورای سلامت قبل در خصوص حذف قلیان در پارک ها و فضای سبز شهری و تاکید امام جمعه محترم شهر برازجان بر این موضوع، همچنان عرضه قلیان در پارک ها را شاهد می باشیم که جای بسی تاسف دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا حاجیونی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی دشتستان، پیرامون وضعیت داروخانه های شهرستان اظهار داشت: کارشناسان واحد دارویی شبکه بهداشت و درمان نظارت مستمر و دقیق خود را بر داروخانه ها دارند و هر گونه تخلفی را به مراجع زیربط گزارش می کنند.

\n\n

 وی، همچنین گزارشی از وضعیت آب روستاهای دشتستان ارائه نمود و با بیان برخی مشکلات بهداشتی بازارچه ماهی و میگو، رسیدگی مسئولین به وضعیت این مکان را خواستار شد.

\n\n

\n\n

در پایان این نشست، 6 مصوبه همراه با مشخص شدن 6 مسئول پیگیری، به شرح زیر به تصویب رسید:

\n\n

1. جلوگیری از عرضه دخانیات در پارک ها و فضای سبز که شهرداری برازجان به عنوان متولی امر معرفی شد.

\n\n

2. احداث تعدادی سرویس بهداشتی در برازجان تا پایان سال با مسئولیت شهرداری برازجان.

\n\n

3. نصب سطل مکانیزه و برداشت روزانه زباله بازارچه ماهی و میگو توسط شهرداری برازجان.

\n\n

4. هماهنگی ادارت آب و فاضلاب شهری و روستایی در خصوص برنامه ریزی کوتاه مدت جهت کلرزنی روستاهای فاقد کلریناتور که آبفار به عنوان مسئول این کار معرفی گردید.

\n\n

5. اطلاع رسانی به اصناف مربوطه در خصوص شرایط عرضه لبنیات سنتی که به همکاری بین بخشی شبکه بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه لبنیات دشتستان واگذار شد.

\n\n

6. برگزاری جلسه در خصوص وضعیت عرضه آب تصفیه با حضور شبکه بهداشت و اداره آب که مسئول برگزاری این نشست، اتاق اصناف اعلام گردید.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر