شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارگاه تحلیل شاخص های برنامه های بهبود تغذیه جامعه به منظور ارتقاء سطح آگاهی تغذیه پرسنل بهداشتی(بهداشت خانواده) در گروه مجزا برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه ستاد شهرستان ،سر کار خانم حمیرا دهقانی بیان کرد هدف از برگزاری این کارگاه، ارتقاء سطح آگاهی پرسنل بهداشتی در خصوص برنامه های جاری و مداخله ای بهبود تغذیه جامعه می باشد. 
کد خبر: ۱۴۰۰۴
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: کارگاه تحلیل شاخص های برنامه های بهبود تغذیه جامعه به منظور ارتقاء سطح آگاهی تغذیه پرسنل بهداشتی(بهداشت خانواده) در گروه مجزا برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه ستاد شهرستان ،سر کار خانم حمیرا دهقانی بیان کرد هدف از برگزاری این کارگاه، ارتقاء سطح آگاهی پرسنل بهداشتی در خصوص برنامه های جاری و مداخله ای بهبود تغذیه جامعه می باشد. 

\n\n

خانم دهقانی در ادامه اظهار داشت ، عوامل بهبود تغذیه جامعه از قبیل پیشگیری و حذف اختلالات ناشی از کمبود ریز مغذی ها ،IDD از موضوعاتی بودند که در این کارگاه به پرسنل ارائه شد.

\n\n

وی در خصوص تجزیه و تحلیل عملکرد شهرستان به تفکیک مراکز بهداشتی و درمانی در برنامه های بهبود تغذیه توضیحاتی بیان نمود و بخشنامه ها و دستوالعملهای جدید را را نیز اعلام کرد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر