سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان تنگستان گفت: کتابخانه عمومی باغک شمالی با معدل 72 در بخش کودکان رتبه اول را در استان بوشهر به ‌دست آورد...
کد خبر: ۱۴۲۸
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان تنگستان گفت: کتابخانه عمومی باغک شمالی با معدل 72 در بخش کودکان رتبه اول را در استان بوشهر به ‌دست آورد.

به گزارش فکرشهر، آرش غریبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در تنگستان 11 کتابخانه عمومی در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: در شهرستان تنگستان 11 کتابخانه شهری و روستایی داریم که سه کتابخانه در شهرهای آباد، اهرم و دلوار و 11 کتابخانه دیگر در روستاهای این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه بیش از87 هزار  و 845 کتاب با عناوین مختلف در کتابخانه‌های تنگستان وجود دارد، ادامه داد: بیش از 87 هزار و 845 کتاب عملی، تاریخی، فرهنگی، داستانی، اجتماعی، رمان، حماسی، کودک و نوجوانان در کتابخانه‌های شهرستان تنگستان وجود دارد که تنها 2100 نفر در این کتابخانه‌ها عضو هستند.

غریبی، کتابخانه فاقد ساختمان در شهرستان تنگستان را دارای دو کتابخانه عنوان کرد و افزود: دو کتابخانه در سطح تنگستان در روستاهای شورکی و باغک جنوبی به‌صورت استیجاری اداره  می‌شوند.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان تنگستان با اشاره به رتبه‌بندی کتابخانه‌ها در سطح استان بوشهر، عنوان داشت: در پی کارشناسی انجام شده توسط کارشناسان کشوری رتبه بندی کتابخانه‌ها در سطح استان انجام شده که در بین کتابخانه عمومی شهرستان تنگستان به ترتیب شهرهای اهرم 77، آباد 72 و دلوار رتبه 64 را کسب کردند و در بخش روستا نیز باغک  شمالی رتبه 72 را کسب کرد که در این بخش رتبه برتر استان شد و بنه گز 67، سمل 71، عالی حسینی 64 و شورکی رتبه 67 را به ‌دست آوردند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر