شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۶۴۲
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با هدف بهبود آب‌رسانی به مردم استان، ۲۰ کیلومتر شبکه آب‌رسانی فرسوده در روستا‌های استان نوسازی شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، ابوالحسن عالی بیان کرد: تامین آب پایدار یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم و وزارت نیرو است که در همین راستا اقدامات مستمر و موثری از سوی شرکت آبفا استان بوشهر اجرایی و عملیاتی شده است.
 
وی از توسعه و بازسازی ۲۰ کیلومتر شبکه فرسوده آب در ۴ ماهه نخست امسال در بخش روستایی بوشهر خبر داد و افزود: این اقدام با تلاش‌های کارکنان آبفا و با مشارکت و همراهی خیران آب‌رسان با هدف پایداری آب شرب و جلوگیری از هدر رفت آب صورت گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اینکه توسعه و نوسازی خطوط لوله آب از برنامه‌های مهم این شرکت است، اضافه کرد: تعویض لوله‌های فرسوده در جلوگیری از هدر رفت آب و همچنین افزایش فشار و پایداری آب شرب نقش موثری دارد.
 
وی تاکید بر برخورد با انشعابات غیر مجاز در استان، گفت: از هم استانی‌ها تقاضا داریم هرگونه انشعاب غیر مجاز را با تماس با سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ آبفا استان اطلاع دهند.
 
عالی یادآور شد: در اقصی نقاط استان طرح‌های آب‌رسانی در حال اجراست که پیشرفت مطلوبی داشته‌اند و امیدواریم برخی از طرح‌ها تا هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر