پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۴۴۰۹۹
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مقدمات آزادی ۱۲۰ نفر از زندانیان در زندان مرکزی بوشهر فراهم و به ۸۰ زندانی دیگر نیز مرخصی اعطا شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی مهرانگیز جمعه‌شب در حاشیه بازدید از زندان مرکزی بوشهر اظهار داشت: امروز با ۲۰۰ نفر از زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کردیم تا زمینه آزادی این افراد فراهم شود.

وی در جمع مددجویان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: به لطف خداوند و با مدیریت عالی ریاست سازمان زندان‌ها مبنی بر مدیریت علمی زندان‌ها کارهای خوبی در حوزه اصلاح و تربیت و اجرای دقیق این برنامه صورت گرفت که باید همه شما از این فرصت استفاده کنید و با شرکت فعال در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی درون زندان‌ها زمینه اصلاح و تربیت خود را رقم بزنید.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید از عملکرد خوب مدیریت زندان‌های استان به منظور حمایت از خانواده زندانیان، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی، کرامات انسانی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تقدیر کرد.

مهرانگیز ضمن بررسی پرونده قضائی زندانیان با احدی از خیرین تماس و با کمک ۳.۵ میلیارد تومانی این خیر زمینه آزادی ۱۲۰ نفر زندانی واجد شرایط مهیا و با مرخصی ۸۰ زندانی دیگر موافقت شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر