پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۵۰۸
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۰

فکرشهر ـ طاهره بذرگر: لباس خدمت، لباس جهاد و صداقت است.

با توجه به صحبت های اخیر نایب رئیس شورای شهر خارگ درباره شهرداری جزیره، توجه به این نکته که اعضای شورای شهر هر کدام امانت دار رای هزاران نفر هستند و سخن ایشان سخن هزاران نفر خواهد بود حائز اهمیت است.

وظیفه اصلی شورای شهر نیز نظارت بر کار شهرداریهاست و اگر اعضا تخلف و کم کاری ببینند محق هستند که از طرف تمام رای های به امانت گرفته شده از مردم و طبق قانون عمل کنند.

به وضوح می توان دید که در دو سال گذشته، هیچ پروژه شاخصی در شهرداری خارگ آغاز نشده و به سرانجام نرسیده است؛ با وجود این که طی این دو سال، شهرداری خارگ اعتبارات قابل توجهی بابت پروژه های نیمه کاره پیش بینی کرده بود و بودجه شهرداری نیز به طور کامل محقق شد، اما تاکنون هیچ گونه هزینه ای در این پروژه های نیمه کاره صورت نگرفته است؛ سوال اینجاست که اگر در این ردیف بودجه ای هزینه ای نشده، با کدام مجوز و در کدام ردیف بودجه هزینه شده است؟

بومی بودن یا نبودن برای هیچ مدیری مصونیت کاری و قانونی ایجاد نخواهد کرد و همه در برابر قانون یکی هستند. به راه انداختن نمایش مجازی و استفاده از نام خانواده معزز شهدا و ذهن پاک کودکان برای حفظ صندلی مدیریت کاری ناشایست است و طبق فرمایشات ریاست محترم جمهور، هر مدیر ناکارآمدی باید فورا برکنار شود و جای خود را به فردی دلسوز و پای کار بدهد ولو غیر بومی.

عمر و بیت المال دو سرمایه ارزشمند مردم هستند که باید با خدمت صادقانه آن را ارج نهاد، همه مردم جزیره در انتظار رسیدگی قانونی اعضای محترم شورای شهر به وضعیت عقب افتادگی شدید شهر هستند.

نظرات بینندگان
شهروند
|
-
|
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
دیدگاه من اینه که شما بعنوان رسانه به هیچ وجه حق قضاوت و تعیین و تکلیف ندارید و وظیفه شما بازتاب حقایق می باشد. یا نا آگاه هستید یا چشم بر حقایق بستید وگرنه اینگونه یکطرفه به قاضی نمی رفتید. اگر رسانه ای دلسوز و عادل هستید لطفا با بیان حقایق و علل ضعف شهرداری که دلیل اصلی آن بازی های بچه گانه اعضای شورای شهر میباشد و بر هیچ کس پوشیده نیست، از بیت المال دفاع کنید و انتقاد و بی کفایتی را در محل شورای شهر بیابید نه عملکرد ثابت شده شهردار محترم خارگ که در دوره اول خدمتشان ابادی و ابادانی را در جزیره مظلوم خارگ به ارمغان اوردند. 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر