پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۵۸۲
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: با برگزاری انتخابات هیات رییسه، اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی استان بوشهر، هیات رییسه این شورا برای سومین سال متوالی در سمت خود ابقا شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این رای گیری عبدالخالق برزگرزاده به عنوان رییس، محمد قائدی نایب رییس و سید وهاب میرجهانمرد به عنوان دبیر شورای اسلامی استان بوشهر انتخاب شد.

همچنین ساناز مرادی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان و سید محمد حسینی و رمضانی نیز به نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند.

سید محمد حسینی زاده نیز به عنوان نماینده شورای اسلامی استان بوشهر در هیات حل اختلاف استان بوشهر و احمد بلوچی به عنوان نماینده شورای اسلامی استان در سازمان های مردم نهاد انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر روز شنبه در این حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این شورا برای سال سوم فعالیت خود با تداوم رویکرد وفاق و همدلی نظارت هر چه بیشتر به سازمان همیاری شهرداری و دهیاری‌ها و حسابرسی شهرداری های استان را با جدیت دنبال خواهد کرد.

عبدالخالق برزگرزاده افزود: پیگیری حق آلایندگی استان بوشهر از مسئولان استانی و کشوری و همچنین سایر مطالبات به حق مردم استان از دیگر اولویت‌های شورای اسلامی استان بوشهر برای سومین سال فعالیت است.

وی ادامه داد: توجه به بافت تاریخی شهرهای استان، ساماندهی شبکه فاضلاب، اتصال استان به شبکه ریلی کشور و همچنین تقویت شورای شهرها و روستاها با ارائه آموزش از دیگر رویکردهای شورای اسلامی استان بوشهر در سومین سال فعالیت در دوره ششم به شمار می رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر