پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنایع در پارس شمالی بیکاری استان بوشهر را به صفر می‌رساند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی اظهار داشت: بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کنونی نتیجه عدم برنامه‌ریزی‌ها در گذشته و تحریم‌ها بر علیه کشور است که امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد رفع این مشکلات باشیم.
کد خبر: ۱۶۱۱۴
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنایع در پارس شمالی بیکاری استان بوشهر را به صفر می‌رساند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی اظهار داشت: بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کنونی نتیجه عدم برنامه‌ریزی‌ها در گذشته و تحریم‌ها بر علیه کشور است که امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد رفع این مشکلات باشیم.

\n\n

وی در ارتباط با موضوع جذب ۴۰۰ هزار نیروی کار در پارس شمالی که چندی پیش به نقل از وی منتشر شده بود، بیان کرد: با رفع کامل تحریم‌ها و توسعه شرکت‌های پتروشیمی در پارس شمالی جذب این تعداد نیروی انسانی میسر بوده و نه تنها بیکاری در استان به صفر خواهد رسید، بلکه اشتغال جوانان جویای کار در استان‌های مجاور نیز ممکن می‌شود.

\n\n

پورفاطمی ادامه داد: آلایندگی و مشکلات زیست محیطی ناشی از شرکت‌ها و صنایع برای مردم ما است و زیبنده نیست استانی که این مشکلات را تحمل می‌کند جوانان آن دچار معضل بیکاری باشند.

\n\n

نماینده دشتی و تنگستان در پایان به مهر گفت: با تلاش دولت و همراهی مجلس و تائید مقام معظم رهبری، برجام به تصویب رسید و با جذب دانش و سرمایه‌گذاری کشورهای خارجی اقتصاد کشور به سوی رونق اقتصادی رهنمون خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر