جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: نخستین اتوبوس بین شهری گازسوز جهان با استاندارد آلایندگی یورو 6 رونمایی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، روتگر هورندال مدیر بخش محصولات اسکانیا در حوزه اتوبوس‌های شهری و بین شهری در حاشیه نمایشگاه اتوبوس‌های جهان در بلژیک در گفت‌وگو با «ایلنا» تصریح کرد: اتوبوس اینترلینک (Interlink) یکی از محصولات جدید اسکانیا است که در سه مدلLow Decker ،Medium Decker و High Decker تولید می‌شود. البته در این نمایشگاه، مدلLow Decker با مصرف سوخت CNG به معرض نمایش گذاشته شده است که مخزن سوخت آن روی سقف قرار دارد.
کد خبر: ۱۶۲۵۵
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: نخستین اتوبوس بین شهری گازسوز جهان با استاندارد آلایندگی یورو 6 رونمایی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روتگر هورندال مدیر بخش محصولات اسکانیا در حوزه اتوبوس‌های شهری و بین شهری در حاشیه نمایشگاه اتوبوس‌های جهان در بلژیک در گفت‌وگو با «ایلنا» تصریح کرد: اتوبوس اینترلینک (Interlink) یکی از محصولات جدید اسکانیا است که در سه مدلLow Decker ،Medium Decker و High Decker تولید می‌شود. البته در این نمایشگاه، مدلLow Decker با مصرف سوخت CNG به معرض نمایش گذاشته شده است که مخزن سوخت آن روی سقف قرار دارد.

\n\n

وی افزود: کاربری این‌گونه اتوبوس‌ها به همان سادگی اتوبوس‌های دیزلی است و آرامش کامل مسافران را تأمین می‌کند. البته می‌توان این اتوبوس‌ها را با قابلیت مصرف هر سوخت دیگری تولید کرد.

\n\n

مدیر بخش محصولات اسکانیا در حوزه اتوبوس‌های شهری و بین شهری گفت: در مقایسه با سایر خودروهای گازسوز ارائه‌شده در نمایشگاه، ارتفاع کف این اتوبوس از سطح زمین معمولی است که این ویژگی، آرامش مسافران را در طول سفرهای طولانی به خوبی تأمین می‌کند.

\n\n

فرانکو مینیرو مدیر بخش فروش جهانی اتوبوس‌های شهری و بین‌شهری اسکانیا نیز در این‌باره گفت: ما توانستیم برای اولین بار در صنعت اتوبوس‌سازی، اتوبوس‌های CNGسوز جدیدی با نام اینترلینک (Interlink) در رده استاندارد آلایندگی Euro 6 ارائه کنیم. خودروی اینترلینک (Interlink) با سه مدل مختلف Low Decker ،Medium Decker و High Decker برای مناطق حومه شهری و بین‌شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر