يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از انعقاد تفاهم نامه ساماندهی سواحل این استان بین سازمان بسیج و وزارت کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۹۴
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از انعقاد تفاهم نامه ساماندهی سواحل این استان بین سازمان بسیج و وزارت کشور خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو در نشست ساماندهی سواحل استان بوشهر افزود: سازمان بسیج مستضعفان در بوشهر بر اساس موافقتنامه ذکر شده موظف است نقاط پیشنهادی در سواحل استان را برای بهسازی به استانداری ارائه کند تا باتوجه به شاخص های هشت گانه ابلاغی وزارت کشور تفاهم نامه بهسازی سواحل استان اجرا شود.
\nوی یادآورشد: راه اندازی پایگاه های فرهنگی نقش مهمی در توسعه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی و اخلاقی دارد که برای تحقق این مهم سواحل استان بوشهر به پایگاه های فرهنگی مجهز می شود.
\nرزمجو گفت:استان بوشهر با 937 کیلومتر مرزدریایی با خلیج فارس دارای طولانی ترین مرز با این آبراه بین المللی است که فرصت های مهمی درحوزه های مختلف برای توسعه فراهم کرده است.
\nوی اضافه کرد:هم اینک دغدغه مسئولان ارشد نظام در حوزه فرهنگ و اجتماع مغفول مانده و حتی در برنامه توسعه کشور نسبت به برنامه ‎های فرهنگی و اجتماعی کم توجهی شده است.
\nبه نوشته ایرنا، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهرگفت: بیشترین رخنه دشمن درحوزه های فرهنگی و اجتماعی است که باید در برنامه های آینده کشور و بخصوص درتدوین سند ششم توسعه توجه بیشتری به برنامه های اجتماعی و فرهنگی شود.
\nوی بابیان اینکه دولت تدبیرامید توجه ویژه ای به عرصه های فرهنگی و اجتماعی دارد افزود:امید است با کمک سازمان های مردم نهاد و همکاری بین بخشی بتوان به توسعه فرهنگی و اجتماعی در کشور شتاب بخشیده شود

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر