چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت : یکی از اهداف مهم دولت تدبیر وامید ایجاد شور ونشاط و فراهم کردن بستر لازم برای مشارکت بانوان در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و ورزشی است.
کد خبر: ۱۶۴۹۲
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت : یکی از اهداف مهم دولت تدبیر وامید ایجاد شور ونشاط و فراهم کردن بستر لازم برای مشارکت بانوان در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و ورزشی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمد ندومی روز دوشنبه در نشست کارگروه زنان وخانواده این شهرسان افزود: یکی از نقش های کلیدی ومحوری زنان درجامعه نقش تربیتی است که اگر به درستی انجام شود زمینه رشد، بالندگی و تعالی فرزندان این کشور بیش از پیش فراهم می شود. 
\nوی اظهارکرد: حضور چشمگیر زنان در عرصه های مدیریتی، شوراهای اسلامی، علمی و ورزشی نشانگر لیاقت و توانمندی های این قشر تاثیرگذار جامعه است. 
\nوی بااشاره به اینکه یکی از برنامه های دولت تمرکز روی مناطق محروم است افزود: اجرای طرح امید در روستاها ومناطق کمتر توسعه یافته در همین راستا است. 
\nرییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه هم با تشریح طرح امید، گفت: مشارکت حداکثری مردم در فعالیت های اجتماعی ، ارتقای درآمدزایی روستانشینان و عشایر ،بهره مندی از نقش طبقه های کم درآمد ومتوسط درشکوفایی اقتصادی ،اشتغال وبهروری از اهداف این طرح است . 
\nحسن غلامی افزود: نوع فعالیت های این طرح شامل فعالیت های صنعتی ،معدنی ،کشاورزی تبدیلی و تکمیلی ، بازرگانی و گردشگری است. 
\nوی با اشاره به اینکه اولویت پرداخت تسهیلات این طرح معطوف به فعالیت های جمعی بامشارکت روستانشینان است، افزود: نرخ سود تسهیلات برای طرح های مشارکتی که حداقل 200 عضو سرپرست خانوار باشد 3 درصد و برای طرحهای غیر مشارکتی 10 درصد پیش بینی شده است . 
\nاو گفت: طرح های مشارکتی در روستاهای مرزی از تسهیلات قرض الحسنه با 7 درصد نرخ سود بدون اخذ کارمزد برخوردار می شوند. 
\nرییس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی گناوه اظهار کرد: سقف تسهیلات برای طرح های غیر مشارکتی در روستاهای مرزی 50 میلیارد ریال وروستاهای غیر مرزی 40 میلیارد ریال پیش بینی شده است. 
\nوی افزود: فرایند بررسی طرح ها بدین گونه است که دستگاههای اجرایی پس از پذیرش طرح نسبت به ارسال آن به فرمانداری شهرستان های خود اقدام و فرمانداری نیز طرح متقاضی را تا سه روز پس از دریافت به رییس کمیته اجرایی که مدیرکل امور روستایی استان است برای بررسی وتصویب نهایی ارایه می کند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر