دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: ساز و کار برگزاری انتخابات باشکوه در دشتستان فراهم است.\n\nبه گزارش فکرشهر، ارسلان زارع صبح یکشنبه در نشست هیئت‌های اجرایی، نظارت و معتمدین انتخابات شهرستان دشتستان اظهار داشت: برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور با حضور حداکثری مردم را در دستور کار داریم و همه مسئولان باید در این زمینه تلاش ویژه‌ای داشته باشند.\n\nوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات پرشور در این شهرستان، خاطرنشان کرد: همه ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در دشتستان فراهم است.
کد خبر: ۱۷۶۴۲
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: ساز و کار برگزاری انتخابات باشکوه در دشتستان فراهم است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع صبح یکشنبه در نشست هیئت‌های اجرایی، نظارت و معتمدین انتخابات شهرستان دشتستان اظهار داشت: برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور با حضور حداکثری مردم را در دستور کار داریم و همه مسئولان باید در این زمینه تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

\n\n

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات پرشور در این شهرستان، خاطرنشان کرد: همه ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در دشتستان فراهم است.

\n\n

\n\n

فرماندار شهرستان دشتستان ادامه داد: مردم ایران اسلامی در تعیین سرنوشت خود نقش جدی و فعال دارند و برگزاری انتخابات به منظور تعیین سرنوشت مردم به دست مردم است.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات در دشتستان اشاره کرد و افزود: در مرکز شهرستان و همچنین در سطح بخش‌ها هیئت‌های اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

\n\n

زارع بیان کرد: از روز شنبه ۲۸ آذرماه ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری دشتستان آغاز شده است و تا جمعه چهارم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر