جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سومین فصل جشنواره استانی شعر سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر روز پنجشنبه در آیینی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر در این آیین گفت: در سال های گذشته اشعار هر شاعر به صورت جداگانه در جشنواره های استانی و کشوری مورد ارزیابی و داوری قرار می گرفت اما امسال اشعار برتر شاعران هم استانی در کارگاه های مختلف جمع آوری و در قالب یک کتاب منتشر می شود و این کتاب به عنوان کارنامه استان بوشهر با کتاب شعر سایر استان ها رقابت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۷۷۷۵
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: سومین فصل جشنواره استانی شعر سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر روز پنجشنبه در آیینی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر در این آیین گفت: در سال های گذشته اشعار هر شاعر به صورت جداگانه در جشنواره های استانی و کشوری مورد ارزیابی و داوری قرار می گرفت اما امسال اشعار برتر شاعران هم استانی در کارگاه های مختلف جمع آوری و در قالب یک کتاب منتشر می شود و این کتاب به عنوان کارنامه استان بوشهر با کتاب شعر سایر استان ها رقابت خواهد کرد.

\n\n

مصطفی مردانی با اشاره به انتشار اشعار شاعران برتر دومین کارگاه شعر در کتاب سال شعر بسیج هنرمندان استان افزود: این طرح مزیت های خوبی از جمله ماندگاری شاعران استان و آثار آنان دارد که می تواند باعث رویداد مثبت در عرصه شعر استان بوشهر شود.

\n\n

وی بیان کرد: روند اجرایی جشنواره شعر بسیج هنرمندان در سال جاری در قالب چهار کارگاه جداگانه با موضوع اشعار عارفانه و عاشقانه، کودک و نوجوان، آیینی و دفاع مقدس برگزار می شود که تاکنون سه کارگاه اشعار عارفانه و عاشقانه، شعر کودک و نوجوان و شعر آیینی برگزار شده است.

\n\n

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر ادامه داد: بزودی فراخوان چهارمین کارگاه جشنواره شعر بسیج هنرمندان با موضوع شعر انقلاب منتشر خواهد شد.

\n\n

به گزارش ایرنا، در این آیین حیدر منصوری، تقیه زنگنه، سیما نوذری حائز رتبه های نخست تا سوم شدند.

\n\n

اصغر اکبری، مهدی شیخیانی، حمید زارعی، سید محمدرضا هاشمی زاده، احمد جمعه پور به ترتیب رتبه های نخست تا پنج افراد شایسته تقدیر را کسب کردند.

\n\n

در اختتامیه این جشنواره همچنین از هنرمندان پیشکسوت حمید مرادی، فتح الله علیمرادی و ماندنی بهروزی تجلیل شد.

\n\n

عبدالله رئیسی، علی هوشمند و حسین دارند نیز به عنوان داوران جشنواره و محمدرضا احمدی فر به عنوان دبیر جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر