دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در پیامی ، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به مردم شهرستان دشتستان تبریک گفت .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:
کد خبر: ۱۸۸۴۳
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان در پیامی ، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به مردم شهرستان دشتستان تبریک گفت .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

\n\n

بسم الله الرحمن الرحیم
\nپیروزی انقلاب اسلامی ایران ، بدون شک یکی از مهمترین حوادث تاریخی و سرنوشت ساز مهم قرن بیستم به حساب می آید که در بهمن ماه سال 1357 به وقوع پیوست .
\nماه بهمن ، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملتی است که توانست با رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه و روحانی و با بهره گیری از دین مبین اسلام ، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و بار دیگر نقش تاریخی و بی بدیل خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی تجدید نماید .
\nتقارن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال 1394 با پیروزی برجام که بدون تردید با هدایت های رهبر معظم انقلاب ، تدابیر ریاست محترم جمهوری و حمایت های ملت بزرگ ایران حاصل شد به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی ایران در ذهن تاریخی مردم همیشه سرافراز مانا خواهد بود .
\nاینجانب مناسبت خجسته ، میمون و مبارک دهه فجر را به همه ی فجر آفرینان بویژه مردم سلحشور و عزیز دشتستان تبریک می گویم و استمرار اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسألت دارم .
\n 
\nارسلان زارع
\nفرماندار دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر