دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از افتتاح ۱۸ خانه عالم استان بوشهر طی دهه فجر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی یکشنبه‌شب در آئین افتتاح مجتمع قرآنی نورالولایه در شهر نخل‌تقی شهرستان عسلویه اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی برای توسعه زیرساخت‌های دینی و قرآنی در استان بوشهر صورت گرفته است.\n\nوی با اشاره اجرای چندین طرح مهم زیرساختی در استان، بیان کرد: مجتمع قرآنی نورالولایه شهر نخل‌تقی با اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری ساخته شده است که دارای ۴۳۶ متر مربع زیربنا است.
کد خبر: ۱۹۱۰۵
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از افتتاح ۱۸ خانه عالم استان بوشهر طی دهه فجر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی یکشنبه‌شب در آئین افتتاح مجتمع قرآنی نورالولایه در شهر نخل‌تقی شهرستان عسلویه اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی برای توسعه زیرساخت‌های دینی و قرآنی در استان بوشهر صورت گرفته است.

\n\n

وی با اشاره اجرای چندین طرح مهم زیرساختی در استان، بیان کرد: مجتمع قرآنی نورالولایه شهر نخل‌تقی با اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری ساخته شده است که دارای ۴۳۶ متر مربع زیربنا است.

\n\n

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از افتتاح ۱۸ خانه عالم استان بوشهر طی دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: با افتتاح این خانه‌های عالم، تعداد این خانه‌ها در استان بوشهر به ۱۳۰ خانه می‌رسد.

\n\n

وی به اهمیت بالای توسعه فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: استان بوشهر در زمینه اجرا و توسعه فعالیت‌های قرآنی جزو استان‌های برتر کشور محسوب می شود.

\n\n

سروستانی افزود: هم‌اکنون بالغ بر ۲۳۰ مرکز، مدرسه و موسسه قرآنی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی مشغول فعالیت هستند.

\n\n

وی گفت: فعالیت‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها را پوشش می‌دهد و در فصول مختلف درصد بالایی از جمعیت استان بوشهر از خدمات مراکز و موسسات قرآنی استان بهره‌مند می‌شوند.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر