يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
کد خبر: ۲۰۰۰۲۴۱
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸

فکرشهر: معاون دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رفع مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی‌اصغر جان‌نثار عصر دوشنبه در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در استان بوشهر حوزه‌های فرهنگی و هنری بیان کرد: وضعیت اماکن فرهنگی و هنری در استان بوشهر در حال بررسی است.

معاون دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: فرهنگ و هنر حوزه‌ای غیر قابل توصیف با دیگر حوزه‌ها است و که باید بیشتر آن پرداخته شود.

گروه دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر و تهیه گزارش از اماکن فرهنگی و هنری وارد بوشهر شدند.

زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان بوشهر تقویت می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: با پیگیری‌های انجام شده زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان بوشهر تقویت می‌شود.

عبدالرحیم افروغ اظهار داشت: استان بوشهر دارای ۹ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به امر خدمت‌رسانی و ترویج حوزه فرهنگ و هنر مشغول هستند.

وی افزود: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به فرهنگ و هنر شده که در سفر دوم رئیس جمهور محترم رقم مصوبات این حوزه افزایش یافت و این نشان‌دهنده تأثیرات حوزه فرهنگ و هنر در جامعه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها و سرمایه‌های عظیمی است، بیان کرد: در کنار این مهم نگاه و توجه بیشتر به حوزه فرهنگ و هنر ضروری است که می‌تواند منجر به تأثیرات مثبت در تمام حوزه‌ها شود.

افروغ با مهم برشمردن حوزه فرهنگ و هنر و زیرساخت‌های این بخش، افزود: امیدواریم بتوانیم با تعمیر، تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی پروژه‌ها شاهد رونق و فعالیت بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر در مناطق مختلف استان باشیم.

گروه دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت حل مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر و تهیه گزارش از اماکن فرهنگی و هنری صبح امروز وارد بوشهر شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر