پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۹۶۷
جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری سه نفر سارق سابقه دار و یک نفر مالخر سیم‌های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ مهدی روان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در روستا‌های بخش شبانکاره و با توجه به حساسیت موضوع، در اجرای طرح مبارزه با سرقت پیگیری موضوع به جد در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام پلیس

وی تصریح کرد: فرمانده انتظامی بخش شبانکاره با حضور میدانی و اشرافیت اطلاعاتی پیرامون این موضوع موفق به شناسایی سارقین و مال‌خر و دستگیری آنان شد.

سرهنگ روان به افزود: طی بررسی و تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص گردید سارقین سیم و کابل‌های مسروقه را پس از سرقت به فردی با هویت معلوم و در خارج از حوزه استحفاظی به فروش رسانده اند که پس از اخذ نیابت قضائی فرد مال‌خر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ادامه داد: متهمان پس از دستگیری و مواجهه با ادله و مدارک موجود به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و با حضور نماینده حقوقی شرکت مخابرات تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ روان به با اعلام اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد تصریح کرد: پلیس برای تأمین امنیت و ارتقا احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی از شهروندان نیز خواست که برای پیشگیری از سرقت توصیه‌های ایمنی را رعایت کرده و ضمن همکاری با خدمتگزاران خود در فراجا هر گونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر