شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۰۳۸
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: سارق سابقه‌دار این شهرستان با سابقه ۱۶ فقره سرقت در بخش آب‌پخش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ "محمدرضا محمودیان" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های سریالی سیم و کابل برق ، مخابرات و اماکن خصوصی در سطح بخش آبپخش با توجه به تعدد پرونده‌های مشابه و ایجاد جو نارضایتی بین شهروندان و مالباختگان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه با جدیت در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی بیان کرد: با تشکیل تیم ویژه متشکل از کارشناسان اداره مبارزه با اداره سرقت پلیس آگاهی و فرمانده انتظامی بخش آب‌پخش و همچنین با استفاده از ظرفیت‌های عظیم اجتماعی و پلیس، در نهایت سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دشتستان تصریح کرد: متهم در بازجویی صورت گرفته به ۱۶ فقره انواع سرقت شامل سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی، سرقت اماکن خصوصی و سایر سرقت‌ها اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

محمودی اظهار کرد: موفقیت پلیس در کشف جرایم نتیجه تعامل با شهروندان است و بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست.

وی افزود: شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر