دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۰۲۹
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

فکرشهر: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: در سال گذشته و امسال در مجموع یکهزار میلیارد ریال اعتبار جهت بازگشایی املاک در مسیر گذر شهر بوشهر اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، «ایمان زندی نیا» در نشست با رئیس پلیس راهور استان بوشهر اظهار کرد: در این حوزه شاخص‌ترین طرح‌های اجرایی شده شامل بازگشایی کامل خیابان شهدای توحید، گذر اصلی خیایان شهید بهشتی به امام رضا و خیابان عمارت ملک به میدان بهمنی است.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از تقاطع سردار سلیمانی و احداث گذر شهید گرد طرح‌های شاخص شهرداری در زمینه بهبود حمل و نقل درون شهری است که توانسته در روان‌سازی ترافیک در محلات جنوبی و ورودی مرکز شهر نقش مهمی ایفا کند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر یادآورشد: در راستای رفع معضلات ترافیکی و روان سازی بار ترافیکی احداث خیابان صدرا به گذر امام علی (ع)، گذر مرکز تحقیقات جهاد و ادامه گذر اتصال تنگک اول به دوم و سوم در دستور کار قرار دارد.

زندی‌نیا ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از رویکرد‌های سازمان فرهنگی درج پیام‌های آموزش شهروندی در حوزه‌های مختلف است انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت تخصصی پلیس راهور این پیام‌ها تدوین و در سازه‌های تبلیغات محیطی در سطح شهر استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به فعال شدن پارک ترافیک شهرداری بوشهر عنوان کرد: این پارک می‌تواند نقش خوبی در آموزش فرهنگ شهروندی در حوزه حمل و نقل در بین دانش آموزان داشته باشد.

اصلاح ترافیکی برخی نقاط حادثه‌خیز شهر بوشهر ضروری است

عضو کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز در این نشست خواستار اصلاح ترافیکی برخی نقاط حادثه‌خیز شهر بوشهر شد.

«خدیجه گرشاسبی» افزود: در ۲ سال اخیر بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده که تقاطع سردار سلیمانی و گذر شهید گرد نمونه شاخص آن هستند.

وی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر شهرداری و پلیس راهور اظهار کرد: اصلاح ترافیکی برخی نقاط حادثه خیز و همچنین ایجاد یک جاده دسترسی به آرامستان وادی الرحمه در تقاطع شهید گرد از مطالبات شورا و شهروندان است که انتظار است شورای ترافیک و پلیس راهور در این زمینه حمایت لازم داشته باشد.

تعامل مدیریت شهری و پلیس راهور در حل مشکلات ترافیک شهر ضروری است

عضو کمیسیون عمران شورا گفت: تعامل مدیریت شهری و پلیس راهور در حل مشکلات ترافیک شهر مقوله‌ای ضروری و اجتناب ناپذیر است.

«مهرزاد آسایش» افزود: در طرح‌هایی مانند سنگفرش خیابان و میدان انقلاب که چند هزار میلیارد ریال هزینه شده می ‎طلبد با تعامل هر چه بهتر شهرداری و پلیس راهور مشکلات ترافیکی این محدوده برطرف شود.

وی تصریح کرد: همچنین از ظرفیت نگاه تخصصی پلیس راهور در تدوین پیام‌های فرهنگی با محوریت حمل و نقل باید استفاده شود.

آسایش افزود: انتظار می‌رود با تعامل و اجرای طرح‌های کارشناسی در حوزه ترافیک شاهد بهبود عبور و مرور شهروندان و رضایت‌مندی هر چه بیشتر آن‌ها باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر