جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۰۸۷
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: انتظار می‌رود با تلاش مسؤولان، پاسخگویی به مطالبات مردم شهرستان دیر تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر تاکید کرد: وظیفه ما مسئولان در قبال مردمی که قبل از انقلاب حماسه آفریدند و بعد از آن در دفاع مقدس تا امروز در عرصه‌های مختلف حامی نظام بوده اند، این است که گره‌ای از مشکلات آن‌ها باز کنیم و گاهی اوقات با تصمیمات نسنجیده و کم کاری‌هایمان این مردم خوب را ناراحت و ناراضی نکنیم.

خطیب جمعه دیر تاکید کرد: گاهی اوقات دیده می‌شود در بعضی از دستگاه‌ها برای پاسخ به یک نامه ارباب رجوع را ماه‌ها می‌دوانند، این انصاف نیست؛ با وجود تاکید فرماندار در جلسات مختلف به مسئولین در خصوص رسیدگی به موقع به خواسته‌ها و مطالبات مردم پاسخ گو باشند، اما باز هم شاهد هستیم بعضی از دستگاه‌ها عمل نمی‌کنند که من هشدار می‌دهم و امیدوارم کار به جایی نرسد که ما از پشت این میز خطابه اسم افراد و دستگاه‌ها را بیاوریم.

وی با بیان اینکه بعضی از تصمیمات باعث نگرانی و دلخوری مردم می‌شود، اضافه کرد: اخیراً بحث کمبود و گران شدن کپسول یا سیلندر گاز مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده گرچه فعلاً حل شده است، ولی خوب تصمیمات عجولانه واقعاً درست نیست.

حسینی با اشاره به اینکه در خطبه گذشته به مشکلات کشاورزان اشاره کردم، بیان کرد: مسئولان خساارتی که به کشاورزان وارد شده است را جبران کنند.

وی با بیان اینکه در یکی دو ماه اخیر شاهد ناامنی در شهر هستیم، گفت: از دستگاه قضائی و نیروی انتظامی که پیگیر هستند، تشکر می‌کنم، ولی خواسته مردم ما این است که با کسانی که می‌خواهند در شهر و شهرستان ایجاد بی نظمی کنند و با اسلحه می‌خواهند به خواسته‌هایشان برسند، برخوردی قاطع و بازدارنده کنند که کسی جرأت نکند برای رسیدن به خواسته‌های از زور استفاده کند و به سلاح متوسل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر