پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۳۱۸
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: امام جمعه جم گفت: انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی مطالبات مردم شهرستان جم در عرصه بهداشت و درمان را پیگیری کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در نماز جمعه جم اظهار داشت: قرآن و آموزش‌های قرآنی باید به صورت کاربردی نهادینه شود. همانطور که سال گذشته شهر نماز را راه انداختیم موفق بود، شهر قرآنی هم راه اندازی شده که در عید مبعث روز جهانی قرآن اختتامیه خواهیم داشت.

محمدی با اشاره به برخی مشکلات این شهرستان از جمله مرکز بهداشت انارستان افزود: این مجموعه سال‌ها پیش ساخته شده است و با اینکه مردم این شهر و منطقه پیرامونی نیاز جدی به این مرکز دارند، ولی سال‌ها معطل کد مرکز جامع است.

وی تاکید کرد: انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی به این انتظار مردم و از بین رفتن ساختمانی که کمترین استفاده از آن می‌شود پایان دهد. گرفتن یک کد از وزارتخانه با تنظیم گردش کار توجیهی مناسب کار سختی نیست.

لزوم توسعه فضا‌های آموزشی

امام جمعه جم بر لزوم ساخت و نوسازی مدارس در شهر‌های ریز و انارستان تاکید کرد و افزود: این ۲ شهر هر کدام یک مدرسه ابتدایی پسرانه و یک مدرسه ابتدایی دخترانه دارد که این‌ها هم ظرفیت ندارند و هم بعضاً قدیمی شده اند.

وی ادامه داد: در مدرسه میرزای شیرازی ریز آنقدر دانش آموزان زیاد شده اند که برای صف صبحگاه هم مشکل دارند و کلاس‌ها بماند؛ همینطور مدرسه دخترانه و سایر مدارس گاهاً اتاق‌هایی هم از باب ناچاری اضافه شده است، ولی مناسب نیست.

محمدی گفت: آموزش و پرورش شهرستان به نیکویی به رسالت و تکلیف خود عمل کرده است و این موارد باید از قبل مسئولیت‌های اجتماعی حل شود.

از تلاش دوستان در هفته گذشته پیرامون فرودگاه از ورود دادستان و پیگیری‌های فرماندار که گزارش‌های خوبی به بنده دادند همچنین مدیرعامل پالایشگاه که اعلام آمادگی همکاری کردند تقدیر می‌کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر