شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۸۲۱
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نیروگاه تولید برق خورشیدی پنج کیلوواتی برای مددجویان استان بوشهر احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا حشمتی در نشست با معاون امور اقتصادی استاندار و سرمایه گذاران در استانداری بوشهر اظهار کرد: در این طرح به هر کدام از مددجویان واجد شرایط ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت و همچنین برق تولیدی نیروگاه‌های احداث ظرف مدت ۲۰ سال به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: با هدف تسهیل در اجرا طرح قرارگاه ویژه‌ای برای راه اندازی نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی در استان بوشهر آغاز به کار کرده است.

حشمتی ادامه داد: بر اساس برنامه زمان بندی تا پایان سال جاری با حمایت‌های ویژه معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر ۲ هزار و ۵۰۰ نیروگاه تولید برق خورشیدی در استان بوشهر احداث می‌شود.

وی گفت: استان بوشهر اکنون یکی از کانون‌های نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی است و در این زمینه برنامه ریزی گسترده‌ای برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شده است.

حشمتی افزود: پرداخت تسهیلات بانکی مناسب، خرید برق تضمینی به مدت ۲۰ سال و موقعیت آب و هوایی مناسب استان بوشهر برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی سه ظرفیت شاخص برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی در استان است.

وی عنوان کرد: با نام گذاری سال جاری به نام «مهار تورم و رونق تولید» که با درایت رهبر معظم انقلاب انجام شده شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اهتمام جدی برای حمایت از فعالیت‌های تولیدی دارد.

حشمتی تصریح کرد: در این زمینه با تلاش‌های صورت گرفته نسبت به تأمین برق پایدار واحد‌های تولیدی استان اقدام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر