پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۲۵۷
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت ۱۴.۴ میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عباس روشن در جمع خبرنگاران در بوشهر یکی از مأموریت‌های مهم کمیته امداد توجه به ازدواج آسان جوانان دانست و اظهار داشت: در این راستا یکی از محور‌های اصلی که کمیته امداد به منظور تثبیت زندگی زناشویی دنبال می‌کند خدمات ازدواج از جمله کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان تحت حمایت است.

وی ترویج ازدواج به هنگام، آگاهانه و آسان بین جوانان و زنان سرپرست خانوار، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های فردی اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، بزهکاری مورد توجه قرار دارد و در این زمینه برنامه‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تأمین بستر‌های توانمندی، آسایش و سلامت کانون خانواده و حفظ و تقویت پایه‌های حمایتی به واسطه خروج زوج‌های جوان از شمول پوشش خدمات مستمر را از دیگر اهداف و رویکرد‌های امر ازدواج دانست و بیان کرد: در همین راستا، در سال جاری تعداد ۴۸۰ سری جهیزیه جمعاً به ارزش ۱۴.۴ میلیارد تومان برای تأمین کمک هزینه و جهیزیه نوعروسان در بین جوانان تحت حمایت این نهاد با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده توزیع شده است.

روشن با قدردانی از همکاری خیران و نیکوکاران در رسیدگی به نیازمندان خاطرنشان کرد: بخشی از این جهیزیه‌ها با همکاری و همیاری خیران، نیکوکاران و سازمان بسیج سازندگی استان تهیه و تحویل جامعه هدف و تحت حمایت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر