شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۴۲۲
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: طی بازرسی انجام شده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ گناوه تعدادی پرونده تخلف صنفی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالمهدی شاهین زاده در جمع خبرنگاران گفت: در راستای دستور و تاکید استاندار بوشهر مبنی بر نظارت دقیق بر بازار، گشت مشترکی با راهبری فرمانداری، با حضور دستگاه‌های متولی و با هدف نظارت و پایش اصناف و بازار برگزار شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه افزود: با استناد به تأکیدات مکرر استاندار بوشهر و مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، طبق برنامه ریزی صورت گرفته این گشت‌ها با محوریت اداره صمت هر شهرستان و با راهبری فرمانداری به صورت مستمر و با هدف مشخص برای اصناف مختلف با مشارکت دستگاه‌های متولی از جمله اتاق اصناف، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان انجام خواهد شد.

وی گفت: نظارت بر قیمت اجناس به ویژه کالا‌های اساسی و پایش بازار و تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید از جمله اهداف مهم این گشت‌های مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: طی بازرسی صورت گرفته از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، تعدادی پرونده تخلف صنفی کشف و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر