شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۴۶۳
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حضور پرشور و با بصیرت مردم در انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، مایه اقتدار نظام اسلامی است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: حضور در انتخابات ادامه خط سرخ شهدا و این انسان‌های آسمانی است که باید به آن توجه راهبردی شود.

وی بیان کرد: دشمن همواره در صدد بوده تا در مقاطع سرنوشت ساز مردم را از صحنه مدیریت و تصمیم در سرنوشت خود حذف کند، ولی این مردم با هوشیاری و تابعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه در صحنه بوده و هستند و در انتخابات آینده یک حضوری حماسی خواهند داشت.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: دشمنان بدانند مردم کار بزرگ انقلاب عظیم شان که ادامه جهاد تبیین و جریان کربلا است را پرشور و حماسی دنبال کرده و انقلاب را تنها نخواهند گذاشتند که این همراهی بدون تردید منجر به امید و امیدواری برای انقلاب و انقلابیون و همچنین یاس و ناامیدی برای دشمنان خواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم بیان کرد: سیاست راهبردی امام راحل (ره) آوردن مردم به صحنه بود، ولی دشمن رویه برعکس دارد.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی مردم از مولفه‌های اصلی قدرت بوده و در صحنه‌های سرنوشت ساز مانند هشت سال دفاع مقدس و انتخابات تمام توطئه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: دشمن اکنون در تلاش برای مشارکت نکردن مردم در صحنه انتخابات است و باید نخبگان و کسانی که دارای ظرفیت هدایت جامعه هستند در این عرصه جهت دهی دقیق به مردم داشته باشند.

وی اظهار داشت: جهان استکبار به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم به نظام هستند چراکه بزرگ‌ترین خطر برای جامعه ناامیدی و تسلیم شدن است.

صفایی بوشهری افزود: یکی از نشانه‌های پیروزی یک نظام، حضور مردم در خط مقاومت است که نمونه بارز آن بحران رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با محکوم کردن حمله شب گذشته به یمن اظهار داشت: آمریکا و انگلیس همراه با چند کشور اقماری حمله دریایی و هوایی به یمن کردند که این کاری بسیار خطرناک و همراه با التهاب جدید جنگی در منطقه بود.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: آمریکا در این حرکت یکی از بزرگ‌ترین اشتباه‌های تاریخی را انجام داد که کشور‌هایی مانند انگلیس، کانادا، استرالیا و بحرین نیز در این جنایت سهیم شدند.

وی یادآور شد: امروز روزی است که تفنگداران منطقه دوم دریایی سپاه نیرو‌های آمریکایی در خلیج فارس گرفتار شدند و آمریکا و انگلیس بدانند این حمله آن‌ها بی پاسخ نخواهد ماند و خود یمن درسی تاریخی و ماندگار به آنان خواهد داد.

آیت الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: از ریاست سازمان ثبت اسناد کشور و مجموعه قضایی استان که با صدور سند زمین برخی از شهر‌های استان مانند عسلویه و آبپخش کاری بزرگ برای استان انجام دادند، قدردانی می‌شود و امید است این رویه برای سایر مناطق استان و بویژه شهر‌های بوشهر و خارگ نیز محقق شود.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی در کشور و استان بوشهر جوانانی پاک، انقلابی، مومن، دلسوز و یک نعمت از ناحیه خداوند به جامعه است که باید تجلیل شوند، زیرا در فضای ملی و استان خدماتی بسیار شایسته و ارزنده دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر