جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۵۶۵
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: اعضای کمیته تنظیم بازارتنگستان ضمن پیگیری لازم در جهت جذب اقلام دولتی، توزیع عادلانه این اقلام را در نقاط مختلف شهرستان مد نظر داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در نشست کمیته تنظیم بازار شهرستان تنگستان اظهار داشت: اعضای کمیته تنظیم بازار ضمن پیگیری لازم در جهت جذب و توزیع اقلام دولتی و توزیع عادلانه این اقلام را در نقاط مختلف شهرستان مدنظر داشته باشند.

فرمانداری تنگستان تصریح کرد: نظارت لازم بر توزیع اقلام توسط عاملان و همچنین نظارت کلی و مستمر بر عملکرد صنوف در برخورد با تخلفات احتمالی خصوصاً گران فروشی با توجه به اینکه کم کم به ماه‌های پایانی سال و تعطیلات نوروزی نزدیک می‌شویم ضروری است.

وی اضافه کرد: شهرداری اهرم جهت ساماندهی دست فروشان در سطح شهر و انتقال آن‌ها به محل تعیین شده اقدام لازم داشته باشد.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی؛ اتاق اصناف و صمت تنگستان نظر به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم جهت رضایت عمومی نسبت به جذب اقلام دولتی و مایحتاج مردم و نظارت مستمر بر صنوف جهت جلوگیری از گران فروشی‌های بی مورد و دیگر تخلفات احتمالی اقدام کنند.

لطفی یاد آور شد: جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات اتاق اصناف تنگستان بیش از پیش در شناسایی صنوف متخلف در سطح شهرستان خصوصاً گران فروشان اقدام و برخورد لازم و قانونی در مجازات آن‌ها صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر