پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۵۶۳
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از ایجاد صنایع مونتاژ و کارگاه‌های تولیدی در شهرستان‌های شمالی استان خبر داد و گفت: در این راستا می‌توان با استفاده از ظرفیت ته‌لنجی زمینه تولید در این شهرستان‌ها فراهم کرد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، علی باستین ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های شهرستان دیلم با بیان اینکه گناوه و دیلم از ظرفیت‌های مهمی در عرصه سرمایه‌گذاری برخوردار هستند گفت: این شهرستان‌ها در عرصه‌های مختلف به ویژه از تجار و سرمایه‌گذاران قابل توجهی برخوردار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: به‌زودی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با هدف جذب سرمایه‌گذاران در گناوه و دیلم با حضور مدیران اقتصادی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی از آمادگی بخش دولت و هماهنگی لازم حوزه اقتصادی به‌منظور حمایت برای جذب سرمایه‌گذاری در دیلم و گناوه خبر داد و بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش بسترسازی و آماده‌سازی حضور سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران بومی گناوه و دیلم برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف و ایجاد اشتغال پایدار در این دو شهرستان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان‌های ساحلی گناوه و دیلم را تجارت دریایی و ته‌لنجی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که در شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های گناوه و دیلم ایجاد شده و از طرفی ظرفیت ارزشمند ته‌لنجی، می‌تواند در ایجاد صنایع مونتاژ و کارگاه‌های تولیدی در این دو شهرستان شکل بگیرد.

باستین با بیان اینکه می‌توان با استفاده از ظرفیت ته‌لنجی زمینه تولید در این شهرستان‌ها فراهم شود خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت ته‌لنجی می‌توان با واردات مواد اولیه و کالا‌های واسطه‌ای و محصول تمام شده صنایع مونتاژ و یا کارگاه تولیدی محصول در دیلم و گناوه شکل بگیرد و در این راستا دولت این آمادگی در استان بوشهر دارد که هر گونه همکاری برای تحقق این موضوع انجام دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر