پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: سفر دوم لنج‌های استان برای حمل کالا‌های ته لنجی از مبدا کشور‌های عربی همسایه به مقصد استان بوشهر ابلاغ شد...
کد خبر: ۲۰۰۷۳۵۵
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: سفر دوم لنج‌های استان برای حمل کالا‌های ته لنجی از مبدا کشور‌های عربی همسایه به مقصد استان بوشهر ابلاغ شد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی‌زاده در جمع خبرنگاران به اهمیت معیشت ساحل نشینان اشاره و بیان کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به معیشت مردم به‌ویژه ساحل نشینان استان بوشهر دارد و تمان توان خود را برای رضایت‌مندی مردم به کار گرفته است.

وی از ابلاغ سفر دوم سال ۱۴۰۲ لنج‌های استان خبر داد و افزود: با موافقت ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز، سفر دوم سال ۱۴۰۲ لنجداران استان بوشهر که به نوعی اولین سفر سال جاری است، ابلاغ شد.

استاندار بوشهر اظهار کرد: رئیس جمهور شهید تاکید خاصی بر حمایت از ملوانان و لنجداران استان بوشهر داشت و چندین بار از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این قشر قرار گرفت.

وی گفت: لازم است از مجمع نمایندگان استان، آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به‌خاطر پیگیری در تحقق این سفر تقدیر کنم.

محمدی‌زاده ادامه داد: سردار رزمجو فرمانده سپاه استان، مهرانگیز رئیس کل دادگستری، فرمانداران و اعضای شورای تامین استان نیز پیگیری‌های موثری برای ابلاغ این سفر انجام دادند.

استاندار بوشهر بیان کرد: معیشت و اقتصاد بسیاری از خانواده‌های استان بوشهر به واردات ته‌لنجی و تجارت دریایی مربوط است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر