جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۷۵۳
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

فکرشهر: جشن تکلیف ۳۴۰ نفر از دختران نو تکلیف تحت حمایت کمیته امداد در استان بوشهر با همکاری کمیته امداد و آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم جشن تکلیف از دختران نو مکلف مددجو اظهار داشت: با همکاری آستان قدس رضوی جشن تکلیف ۳۴۰ نفر از دختران نو تکلیف مددجو تحت عنوان «دختران ماه» در حال برگزاری است.

عباس روشن افزود: این طرح پس از شناسایی فرزندان دختر خانواده‌های تحت حمایت، به صورت خانه به خانه، جشن تکلیف برای آن‌ها برگزار و هدایای ویژه‌ای به این نوگلان مددجو اهدا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این رویداد فرصتی است تا با برپایی جشن تکلیف دختران نو مکلف در استان زمینه ارتقای فکری و معنوی آن‌ها در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم شود.

وی گفت: در این طرح ملی خادم یاران حرم رضوی به همراه گروهی از کارشناسان فرهنگی کمیته امداد در منزل دختران نو ملکف حضور می‌یابند و در فضایی معنوی و عطرآگین به پرچم مطهر رضوی با اهدای بسته جشن تکلیف شامل یک قواره چادر نماز، جانماز کوچک و بزرگ، مهر و تسبیح، یک جلد کتاب آموزشی و کیف، در حضور خانواده به دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند اهدا می‌شود.

روشن با بیان اینکه دختران دانش‌آموز، آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد: حجاب دختران در جامعه، سلاحی در برابر دشمن محسوب می‌شود، امیدوارم سرباز واقعی امام زمان (عج) و در آینده الگویی برای تمام زنان جامعه باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر