چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۳۷۲
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

فکرشهر: رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری فرد کلاهبردار فعال در حوزه سرمایه گذاری ارز‌های دیجیتال خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی، گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با عنوان سرمایه‌گذاری ارز‌های دیجیتال و به سرقت رفتن سرمایه‌های تعدادی از هم‌استانی‌ها، بررسی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد شخصی پس از ثبت شرکت برنامه‌نویسی رایانه در شهر بوشهر فعالیت خود را آغاز و پس از دریافت مبالغ زیادی از شهروندان با عنوان سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال، با دادن وعده پرداخت سود بالا متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به شناسایی متهم با تلاش و پیگیری ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، اضافه کرد: شب گذشته پس از اخذ مجوز قضایی، متهم در عملیاتی دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شد.

وی گفت: تا کنون تعداد ۳۵ نفر از افراد مالباخته در این پرونده شناسایی و موضوع همچنان در حال پیگیری ویژه است.

سرهنگ سهرابی گفت: چنان‌چه افرادی با این شیوه در سطح استان کلاهبرداری شده‌اند در سریع‌ترین زمان با همراه داشتن مدارک و مستندات به اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان بوشهر مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از وقوع جرایم کلاهبرداری، مردم باید قبل از انجام هرگونه معامله یا فعالیت اقتصادی استعلام مورد نیاز را از دستگاه‌های متولی انجام داده و پس از اطمینان کامل و با رعایت ضوابط قانونی، معامله یا فعالیت اقتصادی را انجام دهند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: مردم و شهروندان وقایع و موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ و درخواست و پیشنهاد خود را از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر