شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۸۸۱
شنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تخصیص ۲ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، علی پورداوود در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: این اعتبار از محل بخش‌های مختلف به استان بوشهر ابلاغ شد که شامل سرمایه استانی، درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی، متوازن استانی، محرومیت‌زدایی، بازپرداخت فروش اموال منقول و غیر منقول دولتی، مولدسازی و فروش املاک و اراضی مازاد دولتی، تعهدات سفر رهبری، و دیگر بخش‌ها است.

وی اعتبار سرمایه‌ای استان بوشهر در سال گذشته را ۴۹۵ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد این اعتبار به میزان ۳۴۷ میلیارد تومان تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اعتبار ابلاغی به استان از محل یک سوم و دو سوم حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی را ۳ هزار ۲۵۷ میلیارد تومان ذکر و بیان کرد: از این میزان اعتبار تاکنون بیش از ۳۳ درصد آن به مبلغ یک‌هزار و ۲۰۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

پورداوود میزان ابلاغ اعتبار موضوع اجرا قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و توازن استانی را ۴۴۰ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار تاکنون ۴۴ درصد به میزان ۱۹۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی از ابلاغ اعتبار محرومیت‌زدایی به میزان ۱۱ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در مجموع سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان از بخش‌های مختلف در قالب تملک دارایی و سرمایه‌ای به استان بوشهر تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه اعتبارات ابلاغی ردیف‌های مختلفی دارد اضافه کرد: این ردیف‌ها شامل تملک استانی، یک سوم نفت و گاز مخصوص مناطق نفت خیز، دو سوم نفت و گاز مخصوص مناطق محروم، قانون استفاده متوازن برای شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در سطح کشور به صورت حوزه ملی و استانی است.

پورداوود با اشاره به تخصیص اعتبار تعهدات سفر رهبری به استان بوشهر اضافه کرد: از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار ابلاغی به استان بوشهر ۱۰۰ درصد تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر به عملکرد درآمد‌های وصولی استان پرداخت و خاطرنشان کرد: مصوب درآمد‌های عمومی استان بوشهر در ۱۱ ماه سال گذشته ۱۲۶ هزار میلیارد ریال بود که میزان تحقق آن ۱۰۹ درصد به میزان ۱۳۷ هزار میلیارد ریال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر