شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر با اشاره به غرق شدن دو مسافر در ساحل بوشهر از تشکیل پرونده قضایی برای ناخدای قایق بدون مجوز تردد و بازداشت متهم خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۵۹۴۰
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر با اشاره به غرق شدن دو مسافر در ساحل بوشهر از تشکیل پرونده قضایی برای ناخدای قایق بدون مجوز تردد و بازداشت متهم خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عمار شهنیایی در جمع خبرنگاران در بوشهر بیان کرد: در روز‌های ابتدایی تعطیلات نوروز شاهد غرق و فوت شدن دو مسافر (یک مادر و دختر شیرازی) در ساحل شهر بوشهر هنگام استفاده از قایق تفریحی بودیم.

وی با بیان اینکه ناخدای این قایق بدون اخذ مجوز‌های لازم از دستگاه‌های مربوط اقدام به فعالیت کرده بود، افزود: این قایق در محلی غیرمجاز و در روزی که دریا بسته بوده و هیچ ترددی از سوی هیچ شناوری صورت نمی‌گرفته، اقدام به سوار کردن ۴ مسافر که اهل یکی از استان‌های همجوار بودند، می‌کند که بروز حادثه‌ای باعث غرق و فوت شدن دو نفر از این مسافران که خانم بودند می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر اضافه کرد: دادسرای مرکز استان بوشهر به این موضوع ورود کرده و پرونده قضایی تشکیل و دستورات مقتضی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه روند تحقیقات در شعبه مربوط دادگاه در حال انجام است، گفت: متهم اصلی پرونده که ناخدای قایق است با دستور قضایی دستگیر و برای او قرار تامین کیفری متناسب صادر شده که با توجه به ارائه نشدن تامین، در بازداشت است.

شهنایی پیشگیری از این حوادث را مهم دانست و گفت: در این خصوص به دستگاه‌های متولی امر تذکرات لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه داده شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر