شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۹۵۰
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

فکرشهر: بخشدار شبانکاره گفت: به همت همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط برنامه ریزی لازم برای اجرای چندین نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستا‌های بخش شبانکاره صورت گرفته است.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم حسینی در گفت وگو با مهر اظهار داشت: نشست بررسی و میزان پیشرفت طرح احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس در بخش شبانکاره با حضور نماینده بسیج سازندگی شهرستان دشتستان، رؤسای کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، برق، بانک‌ها و دهیاران برگزار شد.

وی به اهمیت اجرای این طرح مهم پرداخت و اظهار داشت: اجرای طرح یادشده علاوه بر اینکه بخشی از مشکلات وزارت نیرو در تأمین برق پایدار را حل می‌کند، باعث درآمدزایی و کمک به معیشت خانوار‌های کم‌درآمد و کمتر برخوردار می‌شود.

بخشدار شبانکاره با اشاره به مزایای این طرح در افزایش میزان تولید برق در کشور افزود: این طرح مشارکت مردمی در تأمین برق و رفع ناترازی انرژی در کشور و افزایش تولید برق تجدید پذیر با محوریت مشارکت عمومی در راستای تحقق شعار سال در تولید برق است.

حسینی همچنین بر ضرورت اقدام جهادی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با طرح تاکید و نقش تبیینی دهیاران و شورا‌های اسلامی را برای مشارکت مردمی طرح تأثیر گذار دانست و بیان داشت: به همت دهیاران، بسیج سازندگی و دستگاه‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، شرکت توزیع نیروی برق و بانک‌ها برنامه ریزی لازم جهت اجرای چندین نیروگاه کوچک مقیاس در روستا‌های بخش صورت گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر