شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نویسنده : آذر حسینی
کد خبر: ۲۰۰۶۹۸۰
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
فکرشهر

«محمدرضا عالیزاده» به عنوان رییس هیات والیبال جزیره خارگ منصوب شد.

به گزارش «فکرشهر»، رییس اداره ورزش و جوانان خارگ در آیین معارفه «عالیزاده»، بر لزوم رعایت اخلاق در ورزش، توجه به امکانات و ظرفیت مدارس، رده‌های پایه و همچنین نظارت بر والیبال و توجه بیشتر به والیبال بانوان اشاره کرد و گفت: برای والیبال خارگ، فردی انتخاب شده است که هم خاک خورده این رشته ورزشی در لباس بازیکن و مربی بوده و هم تجربه کار در حوزه والیبال را داشته است.

«سجاد محمودی»، عالیزاده را یکی از سرمایه‌های والیبال خارگ معرفی کرد و افزود: آقای عالیزاده حالا می‌تواند با حضور خود و با اتکا به نیروی جوانی خود بر سکان مدیریت این رشته، خارگی‌ها را به افتخار و قهرمانی برساند.

وی ادامه داد: وظیفه من حمایت تمام قد و کمک به تیم والیبال شهرم است و از هیچ کمکی برای شکوفایی بیش از پیش این رشته ورزشی دریغ نخواهم کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان خارگ با تاکید بر این که گذشته برای من فراموش شده است و نگاه من به آینده دوخته شده است، از زحمات تمام افرادی که قبل از وی زحمت کشیده اند تشکر و از همه والیبالی‌ها تقاضا کرد که عالیزاده را تنها نگذارند.

محمودی با تقدیر از زحمات رییس قبلی هیات ـ کوپالی ـ، این انتصاب را به محمدرضا عالیزاده تبریک گفت و با آرزویموفقیت برای وی، اضافه کرد: منتظر دعوت کسی نباشید، والیبال برای همه ما است و باید همه برای پیشرفتش تلاش کنیم.

به گزارش «فکرشهر»، در این مراسم، چند تن از بازیکنان و پیشکسوتان و مربیان والیبال جزیره خارگ و همچنین «محمد سلیمانی»، بازیکن اسبق تیم ملی والیبال نیز حضور داشتند.

رییس هیات والیبال جزیره خارگ معرفی شد + عکس

 

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر