شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۹۸۱
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

فکرشهر: «سردار، حاج نگهدار موری‌زاده» جانباز ۷۰ درصد استان بوشهر پس از ۴۰ سال رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش فکرشهر، نعمت‌الله غلامپور در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه جانباز ۷۰ درصد سردار، حاج نگهدار موری‌زاده به قافله همرزمان شهیدش پیوست اظهار داشت: این جانباز گرانقدر متولد سال ۱۳۴۴ با آغاز جنگ تحمیلی، تحصیل را رها کرد و پس از آموزش‌های نظامی، در اسفند ماه ۱۳۵۹ وارد عرصه مقابله با دشمن در جنگ تحمیلی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اضافه کرد: این سردار شهید در سال ۱۳۶۲ در عملیات "خیبر" بر اثر اصابت تیر دشمن بعثی، نخاع آن از ناحیه کمر آسیب دید و ۲ پای آن از کار افتاد.

وی با بیان اینکه این شهید مجدداً در حادثه تصادف قطع نخاع شد خاطرنشان کرد: جانباز ۷۰ درصد سردار، حاج نگهدار موری‌زاده در سال ۱۳۹۳ در حادثه تصادف از ناحیه نخاع گردن دچار آسیب شد و دستان آن از کار افتاد.

غلامپور با بیان اینکه این جانباز دو بار قطع نخاع شد اضافه کرد: جانباز سرافراز سردار، حاج نگهدار موری‌زاده پس از تحمل بیش از ۴۰ سال درد و رنج جانبازی و قطع نخاعی شامگاه شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به دوستان شهیدش ملحق شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بیان کرد: زمان انتقال پیکر این شهید و تشییع آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر